Korzyści z outsorcingu IT - obsługa informatyczna dla firm i instytucji
KOMAKO oferuje wsparcie informatyczne firm i organizacji różnej wielkości. Proponujemy obsługę informatyczną na zasadach outsourcingu. Dzięki takiemu podejściu organizacja Klienta zyskuje dostęp do kompetentnego zespołu inżynierów systemowych oraz konsultantów ds. wdrożeń wtedy kiedy potrzebuje pomocy technicznej, tzn. na żądanie, na czas.
Utrzymanie własnego działu IT bywa kosztowne, a czasem gdy firma posiada taki dział okazuje się, że informatyk jest skupiony na kluczowym elemencie systemu firmy i nie ma możliwości oraz kompetencji w innych obszarach informatyki, które wspomagają pracę całej organizacji. W takich wypadkach oferta KOMAKO doskonale uzupełnia obsługę IT, współpracując z działem informatycznym Klienta wg ustalonych zasad i odpowiedzialności.
Ważną korzyścią z kompleksowej opieki informatycznej jest optymalizacja kosztów - outsourcing IT pozwala płacić za wykonaną pracę informatyków, bez utrzymywania etatów na stałe oraz wynajmować specjalistów w zakresie unikalnych kompetencji.
W przypadku małych i średnich firm KOMAKO oferuje kompleksową obsługę informatyczną.
Takie wsparcie serwisowe przynosi następujące korzyści:
- Ustalona szybkość reakcji na zgłoszenia awarii
- Oddelegowani opiekunowie do obsługi informatycznej Klienta, znający użytkowników oraz ustawienia systemu informatycznego
- Kompetentni inżynierowie różnych specjalności
- Kompetentni konsultanci ds. wdrożeń z wiedzą i doświadczeniem w obszarach stosowanych u Klienta aplikacji (np. finanse i księgowość, zarządzanie kadrami, controlling operacyjny, zarządzanie zapasami i magazynami, itp.)
- Odpowiedzialność za system Klienta
- Ustalony limit godzin przewidzianych na działania profilaktyczne ze strony KOMAKO oraz na zdarzenia serwisowe
- Szybki i bezpośredni kontakt z opiekunem Klienta
- Możliwość korzystania z internetowego systemu zgłoszeń serwisowych
- Szybki serwis zdalny w ramach obsługi informatycznej firmy
- Dostępność serwisu bez względu na miejsce składowania danych i aplikacji – zarówno infrastruktura własna jak również chmura internetowa
Standardy naszej propozycji obsługi serwisowej reguluje umowa serwisowa, której projekt chętnie przedstawimy osobom zainteresowanym.